Tired as frick

Hej vänner. Tänkte skriva fuck i rubrikfältet men kände att det inte är lämpligt att svära. Hehe
 
Gud vad jag är trött!! Är helt slut i både kroppen och huvudet. Ska gå och lägga mig aldeles strax, ville bara skriva ett snabbt inlägg först.
Idag har jag varit iväg hela dagen! Var först i skolan (08-15) och sedan hann jag bara hem och kissa innan vi åkte på gymnasiemässa i Helsingborg. Pratade lite med de på ProCivitas och det kändes bra. Tror mitt gymnasieval blir ekonomi på ProCivitas i Helsingborg, sedan juridik på ProCivitas i Lund som 2a. 
Hann knappt hem innan jag stack till skolan och fixade lite förberedelser inför föräldrarmötet vi skulle ha klockan 18. Vi pratade och bestämmde om vår klassresa och fikade på cheesecake som vi bakat tidigare i veckan.
I helgen var jag i stallet både på lördagen och söndagen. I lördags var jag i stallet på fm och red Goos (tror jag hahah kommer inte riktigt ihåg) och sedan åkte jag och Maja till Anima i Lund ett par timmar. Åt thai med familjen och ett par familjevänner på kvällen.
Igår var vi först i Helsingborg och åt brunchbuffé, sedan kollade vi när min kusin Stina spelade fotbollsmatch och därefter åkte jag och mormor ut till stallet. Först red jag Betty, sedan red jag Tempus och till sist longerade jag Loppan. Tyckte det gick bra med alla. Betty ville inte riktigt gå framåt men annars var hon fin. Tempus var fin och lyssnade bra, är nöjd med honom! Loppan gick också fint.
SKa ut till stallet med Bella imorgon också, tar bussen så jag är i Asmundtorp när hon slutar vid 14.10.
Nej nu ska jag sova!
Godnatt