One year

Hej, det var ett tag sedan! Ett helt år har passerat sedan jag senast uppdatera den här bloggen. 
För det första, helt sjukt hur fort tiden går, jag kan varken knappt hänga med eller förstå att vi går in på 2016 sista månad imorgon. Det har hänt en del i mitt liv på sistonde som kanske kan vara roliga att veta!
För det första har jag köpt häst! Ett sto e. mentes ue. dammen som är född 2014. Jättetrevlig liten häst som jag tror väldigt på! Har en bra känsla.
Annars har jag precis spenderat nästan en månad i tyskland där jag hade min praktik på Holsteiner Verband. Underbart ställe som jag mer än gärna åker tillbaka till! I skoväg för övrigt  har jag bara en skolvecka kvar, sedan är redan halva gymnasietiden över! 
Annars rullar livet på som vanligt med stall, hästar, skola, jobb, plugg, resor osv. Har hunnit med en hel del resor detta året, Gran Canaria, London, Malta och Tyskland. :)
 
Nu ska jag hoppa i säng så detta får vara allt för denna gång! 
kram