where have you been

Hej vänner!
Det var väldigt längesedan jag senast uppdaterade bloggen men andra saker har gått före. Tänkte att det kunde vara roligt att kika in och göra en uppdatering på livet.
 
Den 18 augusti började jag ekonomi-juridik programmet på ProCivitas i Lund. Märkte dock ganska snabbt att det inte var något för mig utan valde att drygt 1,5 månad senare byta till Helsingborgs ridgymnasium. Så numera hittar ni mig i Helsingborg! Läser linjen business & mangement med inriktning mot hästhållning. Planerar att ta hästskötarexamen i trean och efter det jobba med hästar några år innan jag studerar vidare. Tankarna där ligger fortfarande vid juristlinjen. 
 
För tillfället spenderar jag alltså väldigt mycket tid i stallet, både i skolan och hemma. Jätteroligt :-) 
Doch ligger jag i en svacka just nu i ridningen. Känns som jag inte kan någonting och att jag inte kommer någonvart men så är det väl ibland. Det som inte dödar, härdar.
 
Nu ska jag plugga vidare ett tag och sedan ska jag sova. Är helt slut!! 
 
Kram,
M